LIVRARE

Livrarea produselor noastre se face prin intermediul firmei de curierat rapid DPD, la adresa indicată în formularul de comandă. După plasarea comenzii, veți primi un e-mail referitor la livrarea produsului comandat, iar în cel mai scurt timp vom pregăti și vom expedia comanda dvs. Plata produselor se efectuează prin ramburs la sosirea coletului sau online înainte de finalizarea comenzii prin intermediul platformei Euplătesc.ro.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

– „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Timp de livrare: 2-4 zile lucrătoare

Pentru mai multe informații referitoare la comenzi și livrare, nu ezitați să ne contactați printr-un e-mail la comenzi@loopyoga.ro sau telefonic la +40771707180.

COST TRANSPORT – 20 lei

Acest cost se adaugă la costul final al produselor comandate.

RETUR

În cazul în care nu sunteți mulțumiți de produsul comandat, acesta se poate returna în termen de 14 zile din momentul primirii coletului. Pentru returnarea unui produs, vă rugăm să ne solicitați prin e-mail formularul de retur. Plata contravalorii produselor se achită prin transfer bancar, în baza informațiilor completate și trimise prin formularul de retur.

Pentru a putea returna un produs, acesta NU trebuie să prezinte niciun fel de deteriorare sau urmă de uzură, să fie în starea inițială și în ambalajul în care a fost primit.

Costurile de retur vor fi suportate de către client.